27 augusti 2007

Borta bra men hemma bäst..eller?

Ja vad menar jag med det egentligen:P hemma är det Boxholm eller är det Oskarshamn? ja det är frågan..men förtillfället så står hemma för Boxholm, för det är ju där jag befinner mig=)
Min stora kärlek och jag tufflade oss hemåt i fredags kväll. Stannade först till i Österbymo och kollade in när Jocke spelade fotbollsmatch innan vi fortsatte till Asby. För på lördagen så var det kräftskiva i Björkliden och det ville man ju inte missa:D På kvällen kom mina kära föräldrar med husvagn och hund (hunden som för övrigt gjorde ett bra intryck då han direkt när bilen stannade hoppa ut ur och sprang in i köket och åt upp Obelixens mat..fy dig:) Vi hade det riktigt trevligt på kvällen med massor av kräftor och sång!! På söndagen så följde jag men husvagen och dess sällskap till Boxholm för att stanna där i några dagar..det är inte klok vad jag saknar min Pontus, har bara gått en dag och ett par timmar men det känns som en vecka minst...

Ska försöka lägga upp lite bilder från lördagen när jag kommit hem till Oskarshamn, om datorn bara vill.. tills dess får ni nöja er med denna ljuvliga text:) stjo flöjt på er alla!!!

Sanna and Jimmy:)




Så snygg Sandra!!






Pontus var inte så full som han ser ut, dagen efter var hans ögon svullna och några dagar senare så sa farbror doktor att det var kötelfeber...

1 kommentar:

Hannah sa...

Men Lukas, ditt matvrak!