23 september 2017

23 September 2006- 11 år

Idag har jag och Pontus våran årsdag vilket innebär att idag så har vi hängt ihop i hela 11 år!


Tänk, det är rätt länge. Över en tredje del av mitt liv har vi varit tillsammans. Och mer hoppas vi på:-)

Igår kväll var vi på tacomys hos Cissi och Martin. Längesen vi sågs allihopa så det var riktigt trevligt. Barnen körde järnet och vi fick prata av oss. Var hemma vid halv tolv tiden och då var vi trötta allihopa. Jag sov så gott inatt! Längesen jag sov så bra. Extra skönt att vakna efter en sån natt.

Jag ska alldeles straxt ta med mig Hugo en sväng in till stan. Förhoppningsvis har drop in frisören öppet så Hugo kan bli klippt. Sen måste innebandyklubba inköpas då det drar igång imorgon igen och hans nuvarande klubba är alldeles för liten.  Ute i god tid som alltid.

Dags att sätta fart här hemma nu. Hugo är visst redan färdig men jag sitter fortfarande i morgonrocken.

//Sofie 

Inga kommentarer: