01 januari 2021

30 december 2020

 Jag jobbade halvdag i onsdags. Årets sista jobbdag! 


Körde på en gammal klänning favorit dagen till ära som jag rev fram ur gömmorna i garderoben. 


Det var inte alls särskilt jobbigt att gå hem från jobbet då jag är börjar jobba igen först den 11/1. Ska verkligen njuta av min ledighet nu! 


Och den började på bästa sätt med att hänga med en favorit trio tjejer! Hugo som sovit över hos mormor och morfar kom också dit så vi var där hela eftermiddagen och myste. 


Dessa två är inte still någonting i vaket tillstånd så därav halvsuddiga bilder. Men söta det är de! 


Majken lekte kurragömma ute och hittade ett bra gömställe bakom en sten. 


Jag, Majken och Hugo var även förbi mamma och pappa en sväng innan vi åkte hem sen. 


Vi fick ett litet snabbesök av Sandra och Robban på kvällen då de vara på genomresa. Vi har ju inte setts på hur länge som helst. Vi byte lite julklappar kusinerna mellan och överlämnade även en ball med toalettpapper som Sandra köpte via oss av innebandyklubben för en halv evighet sedan. Det är så ovant att vi inte setts på så länge! Men väldigt roligt att ses en liten snabbis och säga hej i alla fall. Får hoppas vi kan ses mer snart igen. 


//Sofie 

Inga kommentarer: