18 januari 2021

Hello monday!

 


Kickade igång veckan med att ta mig till gymmet innan jobbet imorse för ett benpass. 


Dagen på jobbet sen gick fort då det var en hel del att göra. När jag kom hem därifrån så gjorde jag mig en smoothie  till mellis. Längesen jag gjorde smoothie sist, men gud så gott det är! Kommer garanterat komma in i en ny smoothie period nu. Jag är ju en riktig perioder när det kommer till mat. 


Vek sen en massa tvätt och lagade en massa mat. Barnen var och åkte pulka med några kompisar och Pontus fick äran att åka och besiktade bilen (som såklart inte gick igenom). 


Blev även en kvällspromenad med Ebbe. Det är sånt friskt väder att gå promenad i nu. Uppfriskande vilket piggar upp ens trötta hjärna. 


Nu ska jag ta och kolla klart på handbollen. Heja Sverige!


//Sofie 

Inga kommentarer: