19 januari 2021

En tisdag i januari


Träning, jobb och en hundpromenad i skogen innan mörkret kom. Några av ingredienserna i min tisdag. 


När jag slutat jobba så hade vi strömavbrott här hemma. Ett planerat sådant då de (som jag nämnt tidigare) håller på och gräver ner våra elledningar. Men ändå lite irriterande (man kan ju inget göra utan el) så jag tog med mig Ebbe ut på en promenad för att aktivera oss med något under tiden strömmen var borta. Det höll på att bli ordentligt mörkt men jag hann hem innan. Ändå skönt att det börjar märkas så smått att vi går mot ljusare tider!


Dagens outfit var en lila blommig klänning jag hittade i gömmorna. Klänning är ju det bästa plagget! Nu när det varit kallare ute har jag fått höra att det måste väl vara kallt att ha klänning! Men med tjocka strumbyxor och en kofta så klarar man även kyligare temperaturer i klänning. Det finns inget dåligt väder för klänning. Klänning är bäst. 


//Sofie 

Inga kommentarer: