09 maj 2024

Somrigare typ av pyjamas

 

Onsdagens morgon inleddes här på gymmet. Onsdagen som kändes som fredag då vi är lediga på torsdag. Det ska bli så skönt med ännu en ledig dag mitt i veckan. Skulle inte palla att jobba hela veckan. Jag behöver en extra ledig dag, punkt slut. Har på riktigt ångest hur jag ska orka jobba fem dagars veckor sen igen. Två veckor med fyra arbetsdagar och jag är fast. 


Efter att jag stämplade ut igår så besökte jag fina Ebba som klippte till håret mitt. Hon går frisörprogrammet och har praktik på en salong så det blev ett välbehövligt besök. Det var inte mycket dom behövdes kappas av men sån uppfräschning att få bort det där slitna. 


Premiär för sommarpyjamasen blev det med igår även att det regnade och var rätt kallt ute. Man får ju göra vad man kan för att liva upp det. 




//Sofie


Inga kommentarer: