04 juni 2007

Balen




Tackar så mycket för det fina vädret i lördags=) kanske något blåsigt men man ska ju inte klaga:P Det blev faktiskt roligare än vad jag trodde..dock kanske det hade kunnat varit ännu roligare, men återigen så ska man väl inte klaga alltför mycket..var tur att Emme och Dennis var där annars hade det nog blivit lite segt.. för att sammanfatta dagen lite så:


  • Började den redan halvsju, då Maria kom vid sju för att börja med håret


  • Vid Nio-halvtio så var frisyren fixad och klar så då blev det lite uppvisning för Catharina som ville se hur tjusig jag blev=)


  • Sen skjutsade Pontus in mig till Tranås, badhotellt, för att få makeupen gjord, det blev jättebra!!! dock blev jag "pålurad" ett läppglans för den nätta summan 220 kronor...


  • Hem igen för att äta lite och sedan hoppa i klänningen, min fina klänning!!


  • Fick åka in till Vadstena i en gammal fin Bonnieville, kändes jättelyxigt:)


  • Skulle samlas redan vid kvart över två så det blev en intensiv dag..


  • Efter timmar av fotografering, av alla våra nära och kära och även av ett riktigt proffs, så blev det välkomsdrink, observera att välkomsdrinken var vid klockan sex:P


  • Sedan började kvällen och det blev mycket goddryck:)


  • Åkte med Dennis och Emme hem..Niklas körde oss


  • Stannade en sväng på McDonalds i Mjölby, folk stirrade på oss lite mysko tills jag kom på att vi kom iklädda långklänning och frack:P


  • Kom hem till Boxholm vid ett tiden, vi tänkte nästan dra in till Tranås till Pontus kära syskon som festade där men vi orkade inte...


  • Somnade vid två tiden och sov sååå gott!!!!

Inga kommentarer: