28 juni 2007

Ny adress: Oskarshamn!!

Nu så är man officiellet nerflyttad till Oskarshamn! Igår så flyttade jag och Pontus ner bland det sista av mina grejer hit och på lördag så är lägenheten vår!! som tur är kommer Gunilla, Mats och Krille ner och hjälper till med flytten. Själv kommer jag att jobba hela helgen så jag får se hur mycket jag kan hjälpa till med.. Nu sitter jag och väntar på att få börja tvätta all smutstvätt från turkiet som jag inte hunnit gjort ännu, ja jag vet snuskigt värre men vad fan ska man gör..:)
Var bara tvungen att ta med en bild som jag hitta på Pontus dator på Obelixen och mitt knä, visst är han söt?:)

2 kommentarer:

Hannah sa...

Sooooofie!! Du har glömt en viktigt detalj: ADRESSEN! Hur ska jag annars kunna skicka julkort, hotbrev och brevbomber? :P

Hannah sa...

och förresten, har du sett?? LFC-Öqvist missar VM! WIHOOOOO! :D *dansar glädjedans*