01 juni 2007

Då var det bara en dag kvar:P

Tills balen i morgon!! ska bli så himla roligt, hoppas jag... bara vädret vänder och blir bättre, har varit piss väder hela veckan så då borde det ju bli bra väder till helgen tycker jag..:P
Hade bara två lektioner i dag vilket kändes jättesegt då vi hade håltimme,timmar, på en sisådär 4 timmar och sen inte gjorde något vettigt på sista lektionen..hm men jag är inte bitter för det inte, skolan verkar inte tro att min tid är värdefull, men det är den!! ska bli så skönt att slippa skolan för ett tag (för jag lovar, jag kommer säkert bli tvungen att börja läsa sen igen då jag gått arbetslös i ett eller två år och ingen inkomst har:P). men jag hoppas jag får tag i något jobb så jag slipper börja plugga igen, jag kan ta vad som helst..nästan.. skulle gått någon annan linje, men man är ju alltid smart i efterhand, tyvärr..men men nu håller vi bara tummarna för att vädret är på topp imorgon:)

Inga kommentarer: