07 juni 2007

Sverige-Island


6 Juni 2007, Sverige-Island 5-0:)

Första landskapen i fotboll som man är och kollar på, och så slutar det med storseger!!:D Bättre kan det ju nästan inte bli, undantag från de små sega stunderna som uppkom då och då...
Nationaldagen blev annars en stressad dag för mig...kom hem från Oskarshamn kvällen innan (TACK min ÄLSKADE Pontus för att du skjutsade mig!!). På morgonen skulle jag även försöka hinna packa tills på torsdagen (då jag åker till Jennie i Falun, för hon tar studenten EN hel vecka före oss i Mjölby, men jag är inte bitter:P), Lämna pengar till Emme (som jag var skuldig henne sen i lördags), hinna försöka fixa skjuts både hem och till Mjölby (där bussen avgick ifrån), rota fram Sverigetröjor (En till mig och någon som Hannah kunde låna:P).
Min kära Pontus åkte ifrån mig vid tolvtiden, usch nu kommer vi inte att ses innan min student, så nu längtar jag extra mycket tills den 15/6 klockan 14.00 då jag får pussa på min Pontus igen!! men det kanske är lika bra att börja vänja sig, då jag åker till Turkiet en vecka efter studenten och då kommer jag inte heller att få träffa honom:(..

Men det var som sagt skoj att se på fotboll, även om (jo, Jeppe jag håller faktiskt med dig) var lite trögt på läktaren ibland, fast det blev ju bättre:D resan gick bra, ölen slank ner, och humöret var på topp, så den Svenska nationaldagen var bara lyckad detta år:P

Inga kommentarer: