12 juni 2007

Sista måndagen i skolan!!!


Sista måndagen i skola, tänka sig trodde aldrig den dagen skulle inträffa:P


Gjorde inte så mycket i skolan, såg en film på hälsopedagogiken och städade skåpet, det var i stort sätt det jag gjorde. På kvällen hade vi mösspåtagningsfest skitkul var det. Hannah och jag tog tåget in vid sextiden till Mjölby. Var tidiga och ville inte komma till Saga riktigt än så jag ringde och hörde vad Lotta gjorde, hon och Michelle var hos Carina och hennes kille så vi gick också dit. Hade det riktigt trevligt där=) ett par cider senare så begav vi oss hem till Saga, där hela klassen var och förpartajade:D Sen åkte jag, Hannah och Nathalie över till Josefine som inte hade några att förfesta med. Her boyfriend plockade upp oss. Så efter ytterligare ett par cider, ja jag vet men det är det enda jag har att supa på, och några fyllesamtal, som jag fick upplysningar om att jag ringt i efterhand, åkte vi till kvarnparken. Man kan väl säga så här:


  • Det är inte varje dag man träffar en slovak i Mjölby som man diskuterar hockey med, eller hur Hannah för det var väl det vi gjorde?

  • Buggade, eller försökte bugga, med en trevlig prick vid namn David.

  • dock försökte han med något som han inte hade något för då man som jag har världens bästa pojkvän!!

  • Gungade en del, eller rätt mycket tror jag:P..

  • ...och rökte en del, eller kanske var det rätt mycket:P

  • Träffade en massa trevliga personer som man inte sett på år och dag!!

  • kanske var just för att man var lite små packad, vad vet jag=)

  • Elin hämtade oss någon gång när klockan var någonting

  • Kom hem och slocknade nästan direkt..

  • Dagen efter lovade Sofie sig själv att aldrig mer dricka alkohol, får väl se hur det går;)

2 kommentarer:

Hannah sa...

Vi sa även att vi bodde "25 miles" därifrån och att vi hatade Mjölby.. :D dessutom har jag för mig att han försökte få med oss till hans hotellrum, trots att han var gift. men mitt minne kanske sviker, det har ju hänt förut ;)

Hannah sa...

Vi dansade även follow the leader i Sagas trädgård, och grannarna såg liiiite fundersamma ut :P