24 februari 2008

Björliden nästa:P

Nu är man mätt och ren igen:) Ska åka ut en sväng till min svärmor Gunilla och hundarna i Björkliden, Poker behöver få dampa av sig lite med Äzca han har varit extrem jobbig nu på morgonen/förrmiddagen. Sitter spänd framför datorn och följer skidåkarna, det verkar gå bra för dem alla:)

Hannah var här en sväng igår och vi åt Tacos samt såg på melodifestivalen. Jag kan bara inte fatta hur skåningen kunde gå vidare? nu har hon ju förstört allting ju!! Christer Sjögren hade ju reserverat sig för sista platsen i finalen, men men är det så svenska folket vill ha det så hoppas jag att skåningen får sista platsen och Christer får komma högre upp i resultatlistan:) Annars var BWO helt okej, de är ju BWO och de har ju sina låtar. Hoppas bara låtarna är bättre i nästa deltävling för hittills har ingen låt riktigt imponerat på mig, ja förutom Christer då;) Själv tyckte jag att Björn Gustfssons låt till Carina Berg skulle ha vunnit, den var ju såå klockren haha:D

Nu ska jag göra mig i ordning och ta bilen ut till Asby.

Inga kommentarer: