20 februari 2008

Hundar, hundar, hundar..

Då var det återigen Onsdag, fasiken vad fort veckorna går nu mer... jag har just kommit hem från Boxholm. Jag åkte dit tidigt i morse för att promenera med hundarna, jag fick lite hjälp av Maria och det behövdes:P Förutom Poker så var det Lucas och Donna (Donna är en liten ettrig jack russel som mamma och pappa är hundvakter åt). Det var verkligen inte lätt att hålla reda på tre hundar, även om vi var två som var ute och gick med dem. Bara för att man har fullt upp med att hålla reda på alla sina egna hundar så möter man typ alla hundägare i hela Boxholms kommun just då. Vi träffade även på en dagisgrupp som var ute och gick, några pensionärer och Marias moder:) haha det måste ha sett roligt ut när vi kom med en bromskloss i ena kopplet och två damphundar i de andra:)

Nae nu måste jag ta tag i disken som har stått på diskbänken sen igår, vi hann faktiskt inte diska då för både jag och Pontus var ute och gick långpromenad på kvällen och vi kom hem vid halv elva tiden...ingen vidare tid på dygnet att diska på haha:)

Ciao Ciao!!

1 kommentar:

Hannah sa...

Pratade med Lotta i måndags, hon var inte säker på om hon kunde i helgen. Men kan vi inte kolla på melodifestivalen ändå, även om hon inte kan?