27 februari 2008

Var är min lön????

Fy fan vad segt det är att leva på lite pengar, och ännu segare är det när man inte får ut de pengar som man jobbat ihop...*morr*....har suttit i telefon hela jävla morgonen/förrmiddagen för att försöka hitta rätt person att prata (skälla på) men man blir bara vidare kopplad och vidare kopplad..hmm undra vad alla dessa chefer skulle säga om inte deras lön kom in på deras konto som det skulle? Med två dubbla hyror denna månad så satt Pontus vid datorn och betalde räkningar för över 15.000 kronor (poängterar bara att det inte vara några onödiga räkningar med) så ja kära anställda på Oskarshamns lönekontor JAG BEHÖVER MINA PENGAR!!!!


"Om jag hade pengar..."

1 kommentar:

Nathalie sa...

Upptäckte precis att min blogg finns länkad på din sida, vad glad jag blir! :D Känner mig nästan lite hedrad, haha!