29 februari 2008

Jaha ja

I onsdags så fick jag äntligen ta i min gamla chef i Oskarshamn. Hon sa då att jag inte skulle få min lön förr än om två till tre veckor!! Men då sa jag faktiskt att jag var tvungen att få den nu då jag låg efter med en massa räkningar. Snäll som hon då var så tog hon mitt banknummer så faxade hon över det till lönekontoret så de skulle kunna föra över pengarna samma dag. Men nejdå!!! Så trött jag blir!! Inga pengar under torsdagen, men jag ger dem tills fredag innan jag ringer och strular meddet IGEN... men inga pengar nu heller. Efter en timme i telefon kom jag fram till en person på lönekontoret som sa att jag inte ens finns med i deras dator. Efter mycket strul så hittade hon till slut faxet som min gamla chef skickade i till dem redan i ONSDAGS.

- Ojdå, det hade visst åkt ner bakom faxmaskinen.. hihi så det kan bli.

JÄVLA kärring..så nu innebär det att jag inte får min lön förr än i nästa vecka, kul.

Inga kommentarer: