22 februari 2008

Godmorgon:)

I natt har jag sovit som en stock! Såå skönt att verkligen få känna att man sovit ut under hela natten, så man har lite mer energi på dagen;)
Har just kommit in efter en promenad med Poker ponken, det blåste nåt för*pip* ute nu..höll på att inte hitta hem för allt hår i ansiktet haha.

Ni som läst i bloggen kanske kommer ihåg att jag vid ett tillfälle skrev att det var en ska jag skulle berätta men som skulle få vänta ett tag till? Jag kommer uppdatera lite senare idag och då ska jag skriva vad det är:) Men innan dess så måste jag bara städa, det ser inget vidare ut i lägenheten nu..andra saker som händer under dagen är:
* Ska fika i Mjölby med Lottis, var ett tag sedan vi sågs så det ska bli kul:)
* Hem till Tranås igen och åka på middag till Pontus goa mormor.
* Sen på kvällen ska vi gå och se "Morgan Pålsson- Världsreporter"!!! som äntligen har premiär!!
* Därefter ska Pontus och jag bara ta det lugnt, han åker imorgon upp till Dalarna för att åka öppetspår (vasaloppet). Så vi tänkte ha det lite mysigt innan han åker iväg..

Nu ska jag ta tag i städningen, återkommer senare under dagen;)

Inga kommentarer: