25 februari 2019

Genomförkyld

Igår kväll kände jag mig väldig dassig. Kändes som jag hade feber, men när jag tog tempen så var den normal. Gick och la mig och sov som en stock. Det har gått riktigt bra att jobba idag trots att jag kände mig väldigt förkyld i morse. Det blev faktiskt bättre under dagen. Fast när jag kom hem blev det värre. Känner mig så genomförkyld. Ingen jättevärk i bihålorna, men jag är snorig och orkeslös. Känns återigen som jag har feber i kroppen fast att jag inte har det.

Hoppas på en bättre morgondag. Är så trött på att vara sjuk och inte känna mig pigg så ni anar inte. Hela 2019 har varit bajs för min del när det kommer till det. Vi närmar oss mars månad med stormsteg. Hoppas sjukdomarna äts upp av våren så jag kan få känna mig frisk snart.

//Sofie 

Inga kommentarer: