21 februari 2019

Vård av hostig Leah

Jag och Leah blev hemma idag då hon låg och hostade hela natten. Det har varit bättre med hostan sen under dagen som varit men hon har varit lite färglös i ansiktet och inte helt hundra.

Hon har mest ägnat sig åt att kolla på Youtube och jag har försökt göra lite nytta med att städa och tvätta. Det har även vräkt ner snö idag! Roligt om det skulle få vara kvar men enligt väderprognosen så ska det bli 8 plus grader på söndag så det känns ju bara onödigt...

Imorgon eftermiddag drar Pontus och jag iväg till Kalmar! Jag fick i julklapp av Pontus en weekend där plus att vi ska och kolla på Anders Jansson show imorgon kväll. Ska bli riktigt mysigt att få komma iväg. Barnen ska vara hos farmor och farfar under tiden och på lördag ska de på roligheter med Sandra och kusinerna. Så de kommer säkert få en bra helg de med:-)

Nu ska jag försöka packa ihop en liten väska inför helgen och sen ska jag sova!

//Sofie 

Inga kommentarer: