10 februari 2008

I Love Christer:)

Haha min nya favorit låt är: "I Love Europe", med gamle goa Christer Sjögren:) Helt klart den stora hiten från den första deltävlingen i årets melodifestival.
Å nej tänker ni; hon lider av en enorm dålig karaktär när det gäller musik!! men jag anser att med tanke på alla andra låtar som deltog igår så rockar ju Christer fett i jämnförelse ju:)

Melodifestivalen är ju alltid melodifestivalen, och oftast är det ju allt runt omkring och inte låtarna som gör showen, så här är det bästa (enligt mig) från igår:

  • Christer och hans girls, såklart!! (Det är väl jag och tanterna på hemmet som gillade honom)
  • Björn Gustafsson, hade aldrig sett honom innan bara läst lite, och jag håller verkligen med alla recensenter: han är helt klart i klass med Robert Gustafsson:)
  • Morgan Påhlsson i en ryskpälsmössa!! han behövde inte haft en enda replik, mössan sa ju allt!! haha
  • Kristian Luuk, helt klart den bästa av alla programledare någonsin i melodifestivalen!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med dig när det gäller Christer sjögren... Han är supper bra!!