27 februari 2008

Onsdag again:P

Sitter och har just ätit upp min frukost. Ska snart ut med vovven och därefter röja upp i köket.. Därefter ska jag åka ner till the city och göra några ärenden samt träffa Emme. Ikväll ska vi åka ut en sväng till Asby och äta lite mat:) såå skönt att slippa laga mat själv alltid. Sen måste jag bara in på Försäkringskassan och skälla på dem!! Hatar dem verkligen, bara för att man är så duktig och ska reda upp allt som man kan tänkas behöva veta inför sommaren och bebisens ankomst så får man INGEN hjälp alls av dem. Fattar inte vad deras anställda är anställda för om inte för att hjälpa människor. Och de borde verkligen göra samma sak som Nordea borde göra med sin personal, skicka de anställda på charmkurs!! För fy så dåligt de tar hand om sina kunder. Nej nu ska jag inte skriva mer om det för då blir jag bara argare på dem:P haha

Inga kommentarer: