11 augusti 2008

God Natt

Snart är det läggdags för min del.. känns som det varit en låång dag:P Kan bero på att jag vaknade klockan sju i morse och gav Hugo mat och sen var det inte tal om att kunna få sova mer denna morgon..som tur var tog Pontus natten då han vaknade vid tretiden. Men även om man själv inte behöver gå upp och ge honom mat/byta blöja eller vad det nu är på natten, så vaknar man ju till liv och man kan inte riktigt somna om så där gött som man sov innan. Hoppas bara han vill sova bra i natt.

Annars så var en BVC tant här idag och vägde pojken min:) Han hade gått upp bra i vikt. Nästan 4400 väger han nu. En riktig liten tjockis:) Maria och Malin har även varit på besök här i dag och träffat Hugo för första gången. Eller nja Maria såg honom faktiskt en sväng när jag var i Boxholm sist men Malin hade inte sett underbarnet tidigare:-) Nu skriker min gullunge...igen. Ska försöka få honom att sova nu, mamma är trött och vill sova så jag hoppas Hugo vill det med.

Inga kommentarer: