10 augusti 2008

Tid över

Gud vad man har saker att göra hela tiden nu mer... idag hann jag lägga in lite bilder på datorn i allafall så jag ska lägga upp några här hade jag tänkt:P Hugo är bara 11 dagar gammal men man ställer sig redan frågan, vad gjorde man tidigare egentligen? haha ja det är lite omställning att få barn. Förhoppningsvis kommer vi komma in i lite mer rutiner nu när Pontus börjar jobba snart. Han börjar på torsdag att arbeta igen så då får vi se hur det går med allt här hemma:) Nej nu vill lille Hugo äta igen..säger det man har ingen tid alls att sitta framför datorn längre:P

1. Mormor och Hugo
2. Moster, Kamilla och Hugo
3. Pontus mormor med sitt barnbarns barn
4. Asbys herrlag i sommarodden

2 kommentarer:

Anonym sa...

Se så nöjd han är hos mej, kan nog utan att överdriva säga att jag är hans favorit?! ;) Kram Elin

Hannah sa...

Jag har beställt tröjan, vi får se när den kommer... ;)