25 augusti 2008

Snart september ju!

Nu har Poker, jag och Hugo varit och mött Pontus när han slutat jobba, så nu har jag tid att blogga lite:P I lördags så hade vi som sagt årets andra kräftskiva hemma hos Krille och det var riktigt skojigt. Efter många om och men så lyckades jag och Sandra få på alla de fina kräfthattarna som vi fått åka och panik köpa då vi kom på att hattar måste man ju bara ha på kräftskiva:-) Vi inhandlade även matchande hackklappar men det var svårare att lura på de andra...Krille lovade att använa hacklappen om jag tog på mig hans färjestadmössa, så med andra ord det blev inget av med dem. I söndags så var jag och Pontus på ett hemilgt ärende inne i Linköping haha mer kan jag inte säga nu... Sen åkte vi till mor och far i Boxholm och åt lite middag där. Sen på kvällen tog vi en sväng till Asby och hälsade på där lite samt att Pontus skulle träna rodd då. Idag så var vi på bvc och Hugo är nu 55 cm lång och väger 4990 gram, stora killen ju:-) Har även hittills promenerat hela 17.000 steg men mer ska det bli, kvällen är ju inte slut än på länge;) Nu måste jag gå och gära lite mat till min svältande pojkvän som sitter och matar sin hungriga son i soffan.

Lite bilder tagna av Sandra (www.tannatanna.se)

1. Haha Hugo ser ut som en fängelsefånge med partyhatt:-)
2. Se såå glad jag är!!:)
3. Här hängs det upp dekorationer
4. Jimmy lyckades vi få på hela utstyseln, så fint!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska ni förlova er? Tänkte på de hemliga ärendet hehe ^^,


Hoppas allt är bra me lila familjen annars =)
Kramar!