19 augusti 2008

Hinner ingenting

Haha vart tar tiden vägen? Nu skriver jag i typ 100km/h för att hinna med ett inlägg innan Hugo börjar skirka igen.. Har varit i Boxholm i dag och snäll som mamma var tog hon hand om Hugo i en timme så att jag fick sova lite då natten som varit var en mycket skrikig natt från Hugos sida. Var en sväng uppe hos mormor och firade henne på 86års dagen. Träffade även Hannah en sväng så att hon kunde få se Hugo också:-) Satt och pratade skit ett tag innan det bar av till Tranås och min älsklings Pontus igen;) Har verkligen inte haft tid att lägga in bilder på datorn..har jag tur kan jag få tid att göra det i morgon. Typiskt när man har hur mycket bilder som helst..:P Inte lätt att vara småbarns förälder haha. Nu ska vi gå ut på en kvällspromenad jag och min lilla familj.

Over and out för denna gång:-)

Inga kommentarer: