17 oktober 2017

Tröttare en den tröttaste

Trött, huvudvärk, ont i bihålorna, rethosta, två naglar som gått av och gör att det dunkar konstant i två fingrar, näsa som rinner och ja säkrt något mer. Inte min dag. Åkte hemifrån halv sju i morse och var hemma vid halv sex. Var tvungen att åka in till stan och tanka samt hämta ut paket (som jag fått tre påminnelser om att jag måste hämta ut) och det gör att iden genast drar iväg.

Så sjukt trött när jag kom hem men det vara bara till och hänga tvätten, tömma diskmaskinen, mata hunden, förhöra Leah på läxan och ställa mig och laga maten så den var klar tills Hugo kom hem från sin träning.

De där förbaskad tvättkorgarna är fortfarande överfulla med tvätt som vill bli vikt men när ska det finnas ork till att ta tag i det?

Klockan är sju och jag ska gå och lägga mig. Är det så här det ska vara?

//Sofie 

Inga kommentarer: