29 december 2020

Lite avbrott för vardag igen

Måndag igår och jag hade vardag igen. Ställde klockan så jag även skulle hinna med gymmet innan jobbet. På igen på allvar! 


Och vet ni, eller rättare sagt ser ni? Plattan är i botten! Och det var den både när jag körde chins och dips. Kanske inte de snyggaste men fan jag klarade det! Inga mer motståndsvikter utan nu klarar jag av båda övningarna med egen kraft. Tänk, jag kanske till och med får lägga till extra vikter framöver? 


Kul när man märker att man gör framsteg i träningen! Även om musklerna inte syns så är de allt där🙂 


Det var väl dagens bästa. Annars var det återigen en väldigt grå och trist dag. Blev aldrig dag utan det kändes som vi gick från morgon till kväll på en gång. 


Gick en liten hundpromenad bara för att jag inte skulle somna när jag kom hem från jobbet. 


Roligare än så var inte min måndag. Taggar att köra tisdag och sen halvjobbdag på onsdag. Årets sista dag är ju på torsdag! Hur galet är inte det?


//Sofie 


Inga kommentarer: