07 december 2007

Dags igen:P

Att uppdatera lite=) Idag (fredag) jobbar jag hel dag, eller ska jag säga hel kväll 13-21.. imorgon blir det lugnt, om inte en viss hund vill gå ut och promenera vid halv sex på morgonen vill säga... På dan kommer Sandra, Krille och hans nya lover Sara på besök vilket ska bli mycket trevligt:) Vi ska gå ut och käka på en av de bästa ställen jag varit på: Steak house Oskar här i Oskarhamn, de har kanon god mat!! sen blir det att gå upp tidigt på Söndag, jag börjar 6.45.. sen är det en ny vecka med nya möjligheter framför oss!!!:D

2 kommentarer:

Hannah sa...

1: Dit får vi gå och käka nångång. Likaså till det där fiket du tjatar om ;)

2: Gå till veterinären med Poker, det där kan ABSOLUT inte vara normalt hundbeteende! (Joel tipsar :P)

3: För att kunna lägga in YouTubefilmer i sin blogg måste man ha ett användarnamn på YouTube =)

4: Du har väl sett NHL-reklamen med Sedintvillingarna? Jag garvar varje gång jag ser dom "dansa" :D http://youtube.com/watch?v=Z6tBr6PMkBY

Hannah sa...

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=995982

Kolla in! 40 sekunder in i reportaget är vi med! :D