18 december 2007

Sitter här på jobbet:P

Och slöar som vanligt:) haha naedå jag har faktiskt rast nu, har varit och shoppat hem lite jul gott till gamlingarna så att dom ska klara sig över julen..:P I går så jobbade jag bara halvdag och det var faktiskt jätteskönt!! har typ bara jobbat 6.45-16.00 pass annars.. men det hade varit ännu roligare om man sluppit att gå ner till tvättstugan och greja hela eftermiddagen, men nu är det rent och fint överallt i allafall=) eller inte riktigt överallt, imorgon måste jag bara julstäda hela lägenheten, det ligger papper (både viktiga och oviktiga) lite var stans runt om i lägenheten och Poker ängeln har tagit med sig pinnar in så det är fullt av små träbitar överallt..hmm.. men men det är ju inte värre än att det går att städa bort som Kharnberg skulle ha sagt;) ett litet internt skämt á la S och H..:) men men vi har iallafall planertat att åka uppåt i vårt avlånga land, närmare bestämt till BOXHOLM!!!, någongång i helgen, antingen på lördag eftermiddag eller på söndag vi har inte bestämt oss ännu..det lär väl märkas sa den blinde hahah så rolig man kan vara:P nae nu får jag sluta skriva jag måste ta tag i mitt liv och börja jobba igen..hur tråkigt det än må vara:P

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR
på er alla!!!

1 kommentar:

Hannah sa...

Haha, du får ringa honom! ;) Har ni kollat på huset än?