21 december 2007

Girl Power!!

Haha hamnade framför TV:n i går kväll och fick på någon slags dokumentär om Spice Girls och deras "återkomst" i muskivärlden..:P
Tänk så jäkla bra man tyckte att de var när man var mindre, man kunde (okej kan fortfarande) alla låtar utantill och man stod där hemma i trädgården med kompisarna och mimade=) Tröjor, pennor, kort, affischer, tuggummi, filmer och ja inte minst skivor man hade ju allt med dessa kryddflickor på! Jag kommer särskilt ihåg när mamma och pappa hade varit i England och mamma hade köpt en jättefin (och förmodligen dyr) tavla med dessa girls på, grejen var ju bara den att bara ett par veckor senare (eller vad det nu var) så hoppade ju Geri av gruppen! sicken chock! och då kunde man ju inte ha uppe en massa Spice Girls saker där hon var med på. Så jag ställde ner tavlan i källaren..mamma var inte glad på mig, hon tyckte allt att man kunde ha den uppe ändå men det gick ju inte, ingen annan hade ju det:P

Spice Girls har nog varit en del i många tjejers barndom, det går ju inte att komma ifrån;)

1 kommentar:

Hannah sa...

Jag minns att jag lånade skor av dig när vi skulle mima till Spice Girls nån gång på mellanstadiet.. Det var på den tiden då jag kunde göra det :D