18 december 2007

Robbie my angel;)

Jag blir ALLTID på så glatt humör när jag lyssnar på denne man=) alla människor måste ju bara ha någon artist eller liknande som man blir på sånt där bra humör av att se/lyssna på.. "Vänner" (tv-serien) är också ett bra exempel, jag skrattar alltid lika mycket åt Joeys dumma kommentarer eller Chandlers klumpighet, fast att jag sätt de 10 säsongerna en miljon gånger om och om igen..:P
Jag tycker uppriktigt synd om de personer som inte har något som man kan bli glad av när man känner sig lite ner..till dessa människor vill jag rekommendera Robbie Williams, Martin Stenmarck och "Vänner":)

(De som man bör undvika är Lars Winnerbäck och Idoltöntar som sjunger massproducerad skit pop..man blir ju deprimerad av att höra på sånt strunt!!)

2 kommentarer:

Hannah och Sofie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hannah och Sofie sa...

Haha, det blev fel :P Nåja, det här är profilen till vår citatblogg, du får detaljerna i ett mail :P