11 december 2007

Jaha ja..

Sitter här på jobbet och slöar hihi=) har inte så mycket att göra för tillfället, har jobbat rätt mycket den senaste tiden så jag hoppas på att det ska bli ett glatt besked när lönebrevet dimper ner i brevlådan:P

På tal om brevlådor..vad trött jag är på alla jävla brevbärare och reklamutdelare! Kan de inte läsa på postverket? borde inte det vara ett mimimikrav för anställning eller? Här sätter man upp en skylt där det står: "Ingen reklam tack!" Jag var alltså så artig att jag till och med skrev tack! Men inte fan kan de läsa, x antal gånger efter att jag satt upp skylten får vi ändå reklam! en gång "kom jag på" (ännu en gång inte misstolka Hannah) med att posta reklam i vår brevlåda. När jag frågade honom om han inte kunde läsa fick jag till svars: "Jag såg inte skylten, den är för liten!" Någon mer som har samma problem? Isådana fall gör som jag, gå in på:
www.rebas.se/humor/pics/ingenreklam4.png där finns flera roliga skyltar att sätta upp på dörren, och jag lovar ser inte brevbäraren det så är han inte analfabet utan blind!!!

1 kommentar:

Hannah sa...

Skulle jag misstolka? Nänä, aldrig! :P

Det där roomserviceprogrammet med Zäta och Slampan som du ville se, det går den 11e eller 12e december tyckte jag att jag läste, alltså imorgon eller i övermorgon :P

Du kanske har sett det här, men jag hittade din syster och hennes kompis blogg från Sälen: http://elinochjohanna.blogg.se/