27 december 2007

En riktig mätt jul:P

Hoppas alla haft en riktigt bra jul med mycket paket och god mat:) För min egen del blev det lite väl mycket av den goda maten, tror jag har gått upp typ 10 kilo under dessa dagar:P usch..det blir lätt så när man ska fira jul på två ställen..jag och Pontus använde Kalle Anka tiden till att åka bil under julafton. Första halvan av julen var vi i Boxholm och sen åkte vi till ut till Asby. Mat, mat och åter mat..på annandagen så frossade vi i ännu mer mat då Pontus släkt och familj har sitt årliga "annandagskalas":P men idag ska vi vara nyttiga för just nu sitter jag och väntar på att Popntus ska bli klar för sen ska jag, han och Krille åka lite skridskor i Tranås, vi får väl se hur det går..om det blir bambi på hal is eller en foppa i lillehammer, det återstår att se haha:)

Ha det nu super alla och ät/drick inte mer onyttigheter (iaf inte innan nyår:) haha det ska iaf inte jag göra:P Ciao!!

Inga kommentarer: