20 september 2015

Fotbollssöndag!

Så himla härligt söndag för jag är ledig idag!  Jag jobbade extra i onsdags istället så blev då ledig idag. Så himla skönt och bara jobba fredag och lördag när det är jobbhelg. Det kan jag lätt vänja mig vid☺

Men det bästa med att vara ledig idag var att jag kunde vara med på Hugos fotbollsmatch. Jag har missat så mycket av hans fotboll den här säsongen pga jobbet så var kul att kunna följa idag.

De körde poolspel så de möte flera olika lag. De var så duktiga så! Roligt att träffa alla andra föräldrar och barn med. Lasse, som vi är hundvakt åt, var också med och tittade. Poker fick dock vara hemma då han inte alls uppskattar det där med fotboll.

Nu är vi på väg och ska fira pappa som fyllt år. Leah var väldigt imponerad över det stora paketet som han ska få☺

//Sofie


Inga kommentarer: