09 september 2015

Ledighet

Idag när jag slutade jobbet så var det sista arbetspasset för denna veckan. Är långledig nu till måndag och det ska bli så himla skönt så ni anar inte.

Det har nu blivit klart med allt på jobbet så på måndag dra den nya avdelningen igång och ska äntligen startas upp. Vi blir en helt ny jobbgrupp så ska bli spännande och träffa allihopa. Jag kommer även att jobba 80 % vilket också känns bra då 100 % som jag haft nu varit rätt tufft särskilt med dessa oregelbundna jobbtider. Så länge barnen fortfarande är små vill jag ta tillvara på den tiden känner jag.

Efter jag jobbat åkte jag och körde ett TRX pass så kroppen är helt slut nu. Lyfte och flyttade även soffor förut så mina armar tänker inte göra något mer ikväll.

Har även ätit god rödspätta som Pontus lagade till ikväll och umgåtts med mina två små hjärtan. Nu ska jag umgås med mitt stora hjärta som just kommit in efter att ha grejat med att lägga tak på lekstugan. Blir samma tegelpannor som på huset. Kommer bli snyggt när det är klart:-)

//Sofie


Inga kommentarer: