19 september 2015

Solig lördag!

Sånt härligt höstväder ute idag! Solen lyser och det är riktigt varmt och skönt ute☺

Jag går delad tur idag så har varit och haft några lediga timmar hemma hos mamma och pappa. De är fortfarande inte tillbaka från sin semesterresa så jag har haft det väldigt lugnt här.

Tog mig en promenad förut i det fina vädret. Var ute i över en timme men jag var alldeles för varmt klädd! Det är så trixiga just nu hur man ska klä sig. Det varierar verkligen från dag till dag.

Barnen får jag träffa ikväll när jag slutar om de fortfarande är vakna vill säga. Hoppas på det.

De sov ju här inatt ihop med sin moster och då mamma och pappa är bortresta finns det ju inte så mycket ätbart här i huset. Men pizzarester till frukost kan vara gott det med. De ser ju rätt nöjda ut på bilden jag fick☺

//Sofie


Inga kommentarer: