10 september 2015

Torsdagen som varit

Då var det kväll och en ledig torsdag är förbi. Haft en väldigt bra dag. Leah, Poker och jag tog oss iväg på en promenad på förmiddagen. Leah cyklade och jag och Poker gick. Var ute i nästan en timme i det fina vädret.

Lyxade till det och delade på en pizza till lunch innan Hugo kom hem från skolan. En kompis var med idag så barnen har lekt för fullt i eftermiddag. Skönt när de funkar bra ihop och leker utan problem.

Jag drog iväg på spinning ikväll. Ett svettigt pass. Särskilt om du frågar om hon som satt på cykeln bredvid mig. Alltså jag fick hennes svett på mig! Aldrig varit med om något liknande, Jag undrade vad det var som skvätte och sen såg jag var det kom ifrån. När hon klev av cykeln var det en hel pöl runt henne... Trevligt. Svettband kanske vore något?

Pontus är ute och fortsätter med taket på lekstugan men han kommer nog in snart. Det blir ju mörkt rätt fort nu tyvärr.

Och jag, jag ska inte göra ett skit mer förutom att se vad tv:n har att erbjuda och förmodligen är det inget jag vill se så då får det bli att fortsätta läsa i boken jag påbörjade igår.

//Sofie


Inga kommentarer: