12 februari 2018

Kontorstjänst och utlandsresa

Sen jag kom hem har jag mer eller mindre bara suttit här framför datorn. Massa saker att styra med så har suttit och mailat, bokat, skickat meddelanden och grejat.

En sak är att Hannah och jag ska åka till London i sommar! Så himla roligt att jag önskar ännu mer att det blir sommar snart:-) Igår satt jag och bokade hotell och nu är även flyget bokat och klart.


London är ju en helt underbar stad så det ska bli jättekul att få åka dit igen! Så roligt att få ha en resa att se framemot. Det är något som man behöver här i livet:-)

Var och tränade efter jobbet idag med annars har dagen inte bestått av så mycket mer.

Igår var vi och lämnade barnen hos mormor och morfar där de har sovit över och fått spendera sin första dag på sportlovet. Passade även på att hämta hem två skåp när vi var på rätt ställe. Ett skåp stod ute i mammas och pappas garage och ett annat som jag hade köpt på Facebookloppisen.

Så igår fick vi leka flyttgubbe, men det gick bra. Tur jag går och tränar på gymmet och är stor och start hoho. Skåpet vi hämtade från mamma och pappa passade perfekt här hemma. Det är så himla fint! Det har tidigare stått hemma hos mormor och morfar men nu har det alltså fått flytta hem hit.


Det är jättefint, bilden gör det verkligen inte rättvist. Stort och bra är det också så det rymmer mycket.

Det andra skåpet blev tyvärr en nitlott. Det passade inte alls där jag hade tänkt ha det här hemma. Försökt komma på ett annat ställe att ha det på men vi har ett extremt svårmöblerat hus så valmöjligheterna är ytterst begränsade. Slutade med att jag tog kontakt med en annan tjej som också hade varit intresserad av skåpet för att se om hon ville köpa det. Men tyvärr hade hon redan hittat ett annat. Får försöka lägga ut det och se om jag kan lyckas få det sålt. Känns så surt. Både att ha lagt ut pengar för något som inte passade och just det att det inte passade. För jag tycker ju om skåpet. Ett vitrinskåp i teak, någon som är intresserad?

Nu ska jag fanimig stänga ner den här datorn. Orkar inte med den eller mobilen mer ikväll.

Gott natt på er!

//Sofie

Inga kommentarer: