27 juli 2019

Jobbhelgen är igång!

Det var läääänge sedan jag jobbade en helg sist! 4 år sen på ett ungefär. Det var segt att gå upp när klockan ringde 04.50 igår, men det var inga problem när jag väl kommit upp ur sängen. Det har varit förvånansvärt skönt med lite ombyte efter ett par veckors ledighet. Jag hoppar in och täcker upp den här helgen samt nästa och därefter är jag ledig i två veckor igen. Känns som ett lagom upplägg.


Igår efter jobbet var jag helt genomvarm så vi drog och badade hela familjen. Det var det bästa på hela dagen!

På kvällen blev det grillat och lite TV-mys innan jag behövde gå och lägga mig för att orka upp idag igen. Man vänjer sig fort vid sovmorgon när man är ledig, men faktum är att jag redan dag två kände mig van vid att gå upp tidigt igen. Det är ju ändå den tidiga tiden jag kliver upp majoriteten av årets dagar så kroppen är väl rätt van vid det:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: