30 januari 2021

Mot guld!

Hade planerat att ta lite sovmorgon igår. Vi kom ju hem rätt sent kvällen innan så jag tänkte jag kunde flexa och komma in lite senare på fredagen än vad jag brukar. Men min kropp är som en klocka. Även att alarmet var ställt senare så vaknade jag när det annars brukar ringa. Så jag var på plats på jobbet vid samma tid som jag brukar. Ingen större idé att försöka somna om när jag ändå var klarvaken. 



Efter jobbet var jag förbi och träffade favorit tjejerna! Det var nog ett par veckor sen sist jag såg dem! 


De här två har vuxit så mycket på den tiden. Helt galet vad de utvecklas. Lykke kryper/ålar sig fram för glatta livet och snabb är hon. Tilde är lite mer chill med just det. Än så länge vill säga, snart kommer hon efter syrran:-) 

Så mysigt att få träffa både dem och storasyrran.


När jag kom hem sen lyste solen och det var riktigt fint väder! Så när Hugo hade sin innebandyträning gick jag och Pontus en promenad med Ebbe. Köpte sen med sushi hem som vi åt framför handbollsmatchen. Så himla kul att Sverige slog ut Frankrike och att vi nu är i VM final! Galet, nu jävlar taggar vi för guldet:-)  


//Sofie 


Inga kommentarer: