24 oktober 2010

Bilder från både här och där:)

Leah och Emma för ett tagsedan.. Gud så glad de ser ut haha. Försöker jag ta ett bra kort men så är det någon som hela tiden envisas med att ett litet blått plastflygplan ska komma med på bild hela tiden...Ni ser väl hur distraherade "fotomodellerna" blir:) Emma tillsammans med sin farmor.
Pontus skulle ta en bild på mig men det gick inte bra då jag hostade hela tiden...
Haha mitt i ett host..Jag ser ju galen ut:P
Hugo lekte med Linnea under hela gårdagen när vi var på dopet. Han har hittat någon ny att se upp till:) Det Linnea gjorde skulle Hugo också göra.
Leah diggade också Linnea. Här kan vi ju snacka om att se upp till hoho.
Krille provar en mössa Emma fick i doppresent. Den passar nog Emma bättre. Sorry Krille.
En avundsjuk storebror som också vill hoppa i hoppgungan.. Jag säger då det...:)
//Sofie

Inga kommentarer: