25 oktober 2010

Grattis Nettan!

Idag så fyller Pontus moster Nettan år, Grattis till henne! Har varit och sagt grattis till henne en sväng nu ikväll. Som sagt det är en massa födelsedagar hela oktober..Pontus släkt samlar alla sina födelsedagar klumpvis:) Mitt nyttiga liv får många prövningar nu... Men än så länge går det bra:) Det är träningen som jag inte kan göra men så fort hostan lagt sig så blir det mer än bara promenader...längtar faktiskt:)

Jag har varit hemma idag efter ännu en sömnlös natt pga hosta. Fick en tid ner till läkaren i förmiddags så nu har jag medicin i alla fall. Hoppas att den ska göra underverk nu inatt! Lite kul att jag fick träffa en svensk läkare, vet inte när det hände sist. Inget emot utländska men det är verkligen inte ofta man får en svensk. Danska är rätt populära..och de förstår man ju nada av när de pratar haha.

Nu ska jag lägga min jättetrötta dotter. Hugo är en sådan pappagris förtillfället så honom får jag ine lägga..Mamma får inte göra någonting. Bara pappa:)

//Sofie

Inga kommentarer: