14 mars 2017

Happy tuesday!


Idag kör vi på klänning! En ovanligt svart outfit för att vara jag men så kan det bli. Svart är en rätt tacksam färg när man ska jobba på förskola med mindre barn vilket jag ska idag.

Börjar vid halv nio idag vilket jag har kommit fram till är en väldigt bra tid att börja. Det är bättre än att börja vid nio. För när jag börjar som idag då kan jag köra in barnen lagom till skolan börjar och sen åka mot jobbet. Både de och jag får sova lite längre mot när de ska åka skolskjuts. Den kommer redan kvart över sju, men som idag räcker det att vi åker iväg vid kvart i åtta. Även om jag vill träna på morgonen så blir det mindre stress när jag börjar vid den här tiden.

Fast egentligen skulle jag hellre börja tidigt varje dag och få sluta skapligt istället. Idag kör jag till stängning ikväll och då är klockan rätt mycket innan jag är hemma.

Nu ska jag snygga till Leah burr till hår innan vi måste åka iväg:-)

//Sofie


Inga kommentarer: