29 mars 2017

Onsdag den 29 mars 2017

Från strålande sol och värme till ruggväder med regn och kyla. Ett riktigt aprilväder i månaden mars. Jag föredrog vädret som var igår alla gånger men jaja. Vi är ju bara i mars än som alla så fint påpekat idag.

Efter jag slutat jobbet idag så var det bara hem och vända. Hugo hade innebandyträning och jag tog mig en promenad med Ebbe under tiden. Orkade inte sitta och trängas i den där lilla hallen.

Ebbe tycker det är så roligt med alla han möter när vi går i stan. Människor, hundar ja alla är så roliga. Helst av allt skulle han vilja gå fram och hälsa på varenda en.


Jag försökte ta en promenadselfie med mitt sällskap men han dissade mig.


Så jävla söt min prins! Inte ett dugg partisk:-)

Imorgon blir det bara en halv jobbdag för min del. Jag ska nämligen till läkaren vid 13. Mitt stammisställe känns det som, vårdcentralen.

//Sofie

Inga kommentarer: