29 juni 2021

Första riktiga semesterdagen

Måndag och min första riktiga semesterdag! Den inleddes med väckarklocka. Jag som hatar att vakna till ljudet av ckaklocka när jag är ledig men den ringde inye så jättetidigt den här dagen.


Jag ville hinna med ett pass på gymmet innan det blev både för varmt och för mycket folk.


Tycker väldogt mycket om mitt gym här finns allt! Förutom en sak. AC...De har ställt ut lite fläktar här och var men nja det hjälper inte sådär jättemycket. 

Efter träningen blev det frukost med mina två sjusovare där hemma. Pontus han hade åkt till jobbet för länge sen. 

Tvättade några maskiner tvätt och började packa om våra väskor. Vi ska nämligen bryggsegla ute i Asby i veckan jag och barnen. Sandra och hennes kids är nere också och ska vara där i sin båt.

Leah och jag drog in till stan för att fixa några ärenden och handla med oss mat. Det tog sin lilla tid. När vi kom hem sen blev det en sen lunch innan vi packade in allt i bilen och tog oss ut till Asby. 



Jag packade in all mat och annan packning i båten. Sen satte sig jag och Sandra i skuggan med varsitt glas vin och kollade på när barnen badade. Helt perfekt! 

Även Pontus kom ut när han slutat jobbet. Vi gjorde tacos till middag och hade det trevligt. 


Inte så dumt alls att ligga här och bryggsegla. Kommer nog bli en bra vecka! 


//Sofie 


Inga kommentarer: