27 maj 2008

Fika på balkongen

Sitter här i min ensamhet igen:P haha nejdå så farligt är det inte. Mamma har varit här en sväng på eftermiddagen och fikat lite, hon hade köpt med sig lite gott till kaffet (saft då för mig) som vi satt och smaskade på. Sen kom faktiskt Pontus hem rätt skapligt denna dag så vi blev sittande på balkongen rätt länge. Det är nu på eftermiddagrana/kvällarna som man kan sitta där ute, mitt på dagarna är det som att sitta i en bastu..värmen tar verkligen på mina krafter nu. Att gå på promenad med Poker är omöjligt nästan ju, blir helt jävla slut i kroppen. Idag på morgonen gick vi bara en kort promenad på en halvtimme/40 minuter..orkar inte gå längre sträckor nu på dagarna när dte är så varmt. Får ta igen det på kvällarna när det är svalare väder ute istället:-) Och bebisen är på G även denna kväll, sparkar så hela jag skakar ju haha. Men mysigt är det. Pontus han har precis åkt iväg en sväng ner till Robins båt, de skulle fixa någon sista grej på den. Poker fick följa med honom ner dit, passar ju bra så kan han ju få bada lite när de ändå är vid vattnet:) Måste åka och handla lite mat ikväll också, det ekar nästan i våran kyl ju! Faktum är att vi inte haft pengar så vi har fått vänta tills Pontus fått sin lön och den hade han som tur var fått idag. Kommer bli knappert denna månad.. bil jäveln måste ju lagas och det kostar ju lite eller snarare mycket. Om vi nu inte mot all förmodan skulle lyckas sälja den, har lagt ut en annons på blocket idag så vi får väl se:P Nu ska jag göra mig en kopp te och vänta på att unga mödrar ska börja.

Inga kommentarer: