22 maj 2008

Ännu en torsdag:P

Idag så ska jag åka in till Kicks i Mjölby och få en MakeUp rådgivning, jag fick det i födelsedagspresent av Maria nämligen..ska också passa på att köpa lite nytt smink då allt mitt i stort sätt är slut.. Bra också när man har någon att fråga om vad som är bra produkter vilka som inte är det (men jag har inte råd med att de ska "lura" på mig de dyraste produkterna, jag har en tendens att alltid när jag frågar om hjälp så tar experditen alltid fram de absolut dyraste produkterna:P). Så jag ska snart bege mig iväg. Maria ska också följa med så jag ska hämta upp henne i Boxholm samt lämna av Poker hos mor min:-) Så slipper han sitta själv i lägneheten hela dagen, rätt skönt också att slippa stressa hem för man får dåligt samvete av att han sitter själv där hemma..

Nu ska jag klä på mig något finare än en gammal urtvättad t-shirt som jag sitter i nu haha.

Inga kommentarer: