15 maj 2008

Gungar fram

Godmorgon!!
Sitter fortfarande i bara natt-tshirten och gör inte ett skit:P haha fick faktiskt sovmorgon i dag av Poker, han känner då på sig när matte behöver det:) Det blev en himla massa promenader för mig igår vilket känns i kroppen idag.. jag föjde med Pontus ner till hamnen och gick där på kvällen, eller gick och gick i slutet så vaggade jag/gungade jag fram mest.. stor som jag redan är. Är inte så kul när folk säger: "Åhh du kan inte ha lång tid kvar nu innan bebisen kommer". Hmm nej jag ska bara gå hela sommaren till typ..:-) Igår hade Sandra sett en tjej som skulle föda om en vecka och hon hade nästan lika stor mage som mig. Kul att höra:P haha så går det när man ska ha barn med en kille som vägde nästa fem kilo när han föddes..4.8 kilo tror jag att det var, så det är ju inte konstigt om vi också får en "tungviktare":D Ska försöka lägga ut bild på magen idag, har ju varit dålig med det.. dock är det helt omöjligt att få en bra bild om jag ska ta en själv, stod och provade massa igår men alla blev vädelösa..så jag måste be min snääälla pojkvän om lite hjälp haha. Nu ska jag gå och smörja in min mage i babyolja som jag hört ska vara bra mot bristningar, jag har inte haft några innan men det börjar bli lite runt om magen nu och vad gör man inte för att undvika att det blir mer?;)

Ciao Ciao!!!!

Inga kommentarer: