18 maj 2008

Sovit såå gott!!

Inatt var första natten på länge som jag verkligen fick sova ut ordentligt. Annars brukar bebisen ha en massa saker för sig nätterna igenom:P Tror seriöst att det kommer att bli en fotbollspelare så som den sparkar där inne:) Pontus och jag har precis ätit frukost och snart så ska vi och hjälpa Sandra att flytta..igen:P Sandras hobby är nämligen att flytta till nya lägenheter.. hon flyttade in i sin nuvarande lägenhet för typ ett halvår sedan men ska redan flytta vidare till nästa lya. Vissa samlar på frimärken och andra gillar att flytta:-) haha
Jag slipper iallafall bära så mycket, jag kan ju vara arbetsledare istället och så och säga åt folk vad de ska göra då är ju inte magen ivägen smart jag är:P

Nu ska jag ta och göra mig i ordning, ska vara där vid tio tiden och med tanke på hur seg jag är så bör jag börja nu haha.

Inga kommentarer: