30 maj 2008

Usch och fy

Fy fan vad jag hatar att vara gravid och superförkyld..hela min hals är helt igen kladdad av en massa klet. Har varit ute en sväng med Poker och tyckte jag kände mig skapligt pigg så jag gick en lite längre sväng än vad jag har gjort de senaste dagarna. Inte det smartaste val jag gjort i mitt liv precis, trodde jag skulle få ringa efter Pontus den sista biten hem. Var sådär äckligt trött i hela kroppen och halsen bara producerade en massa slem som jag inte kunde spotta ut för det fastnade halvvägs ute, fräscht not.. Gud vad mycket intressant jag har att skriva i bloggen nu mer:-) bara en massa gnäll om hur dålig jag känner mig haha ja men det är verkligen jobbigt så det så:P Ska försöka få i mig lite varm potatis och purjolökssoppa nu, kanske att det hjälper vem vet:)

Inga kommentarer: