23 maj 2008

Yesterday

Var inte så duktig på att blogga igår när jag kom hem, men det får jag väl ta igen idag:-) haha

Maria kunde inte följa med igår trots allt, hon lik som jag har gjort hoppar in inom äldrevården som timvikarie och då vet man ju aldrig när man får jobba.. De hade iaf ringt till henne tidigt i går morse och frågade om hon inte kunde jobba då det var kris med personal. Men som tur var ställde Hannis upp och följde med en sväng intill Mjölby. Dock är inte våran Passat världens bästa bil förtillfället, stöttdämparna är typ helt trasiga så man blir lite smått irriterad/båtsjuk av att åka i vår bil långa sträckor..Jag fick som tur var låna bil av mamma och pappa, på villkoret att vi åkte till City Gross och handlade hundmat till Lucas och det gjorde vi ju så klart:) Sminkningen blev jättebra! Känns ju alltid så lyxigt att sitta och bli sminkad såå fint och proffsigt, det hör ju inte till vardagen precis:P försökte mig på att ta en bra bild på hur sminkningen blev men det gick väl så där. Ska se om jag hittar någon bild som jag kan lägga ut här så får ni iaf ett hm om hur det blev:) Passade även på att shoppa lite smink när jag ändå var där och kunde få lite hjälp med färger och liknande.. Trosor och strumpbyxor blev också hemhandlade, annars var det rätt lugnt med shoppandet haha.

Inga kommentarer: